nytt golv ska läggas




förhoppningsvis medans jag är bortrest.
så är allt klart när jag kommer hem. hähä. vitt trägolv.
 
imorgon blir det stallet. om ingen annan har skrivit upp sig vill säga, bortom min vetskap liksom.
men annars dit. höngla litte mä röddan. Hoppas på att Callas kan trycka ut sitt föl snart också. helst den här veckan så jag hinner se de innan jag åker. annars går det bra när jag kommit hem igen. vilket som.
Fast inte imorgon. vill inte agera föl-låssare all by myself.
Sen i alla fall så måste jag till banken.
och putsa fönster. 
o träna. 
sånt där nödvändigt skit ni vet. 
 

förresten, jennifer ringde idag "jag ska baka", "okej", så gjorde hon inte de.

haha, vi kan eventuellt vara de roligate ibland. enligt oss själv alltså.
inte en tråkig stund tillsammans med denna köna. lav ya, call me.. ;)




Kommentarer
Postat av: ljunkis

Du är bäst röva, man kan aldrig ha tråkigt med dig! ;) Haha o så gjorde hon inte det! Fan va bra! Vi är lätt de roligaste människorna ;) haha!



Lay yah!!! hihi

2010-04-21 @ 11:01:19
Postat av: lisa

älskar att du tänkte "baka" en färdigbakad paj. hahaha. bäste dy, puss

2010-04-21 @ 23:24:19
URL: http://lisaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0