varm om kinderna







slängde in lite oredigarade och ganska ovärda bilder från en mycket värd dag!
Imorse skyndade jag mig ner till Anette en sväng.
när jag kom hem satte jag mig efter väggen och läste posten och fotade diverse olika flygfän som surrade runt i mammas vildväxta rabatter.
Ut till stallet. Tog en ridtur på robin. Jeans, adidaströja och vita cheap monday skor.
Sedan gjorde jag och stalltjejerna fint. Vårstädade och fikade.
Jag fotade Amigo och Junior också. Men det slänger jag upp imorgon när jag orkat redigerat dem lite.
Älskar att åka ut till stallet.
Överallt är det hundar och katter. Hästar och kor. Höns och ankor. Lamm och lamor.
Gursvägar och gödsel.
Där hälsar och småpratar man med alla.
Har jag nämnt att jag någon gång ska bo på landet?
Det ska jag iaf. Jag och Robin.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0