vi alla håller tummarna, ok?






lite mobilposning under mitt städande.
några gånger om året får jag ett ryck och river ut alla mina kläder och skor. rensar, slänger, viker, stryker, ger bort. Linnet på bilden ovan fick åka sopbil. Jennifer räddade det som tog emot hårdast att slänga.

Nu ska nytt in. London på måndag.. kanske. om bara vulkanen kunde sluta spy ut mer aska.
hoppas hoppas.
så nattis kan komma hem och kan äta pizza. så jag kan åka med tillbaka. shoppa, åka krausell och fira valborg någon annan stans än här.
håll tummetottarna.





Kommentarer
Postat av: nattis

Håll dom håååårt! <3

2010-04-20 @ 21:24:48
Postat av: lisa

tror fan det hjälper! läste att det kommer vara massa plan i luften på torsdag. wiiie <3

2010-04-21 @ 00:32:15
URL: http://lisaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0