hej sverige

Det skulle ju passa bra med lite bilder nu. Men glomde kvar diverse grejer pa hotellrummet. Sa en liten update i bara text idag.

Sitter pa ett internetcafe pa Phi Phi nu. Kanner mig en aningens forvirrad over att det ar julafton imorgon. Alla vanner pa Facebook skriver statusuppdateringar om instalda tag och julpyssel. Kyla och uppesittarkvall. Jag fattar inte ens att det ar december manad. Vilken dag ar det ens idag? Eeh aja, orkar inte ens bry mig. Gott va?

Sahar har min dag sett ut hittills: Vaknade upp vid 09.30. Bakis. Hotellfrukost och efter det drog vi till poolen (vi ar typ dom enda brudarna dar, resten ar antingen par eller killgang). Men hur som helst sa har jag ganska svart for att ligga och steka i solen. Blir sa uttrakad. Sa jag foreslog att ta en lite tur pa havet. Vi hyrde en kajak och paddlade runt on. Stannade pa en kritvit strand och matade apor. Sedan blev det den dagliga promenaden. Nagra 100 trappsteg senare rakt upp i djungeln sa star man svettig och rodmosig och ser ut over hela on. Dar kan man sitta och bara tanka lite. Det ar underbart. Man vill liksom bara lasa en bok och dricka ett glas vin. Det ska jag gora nogon dag. Jag forsokte med en isglass men tro vin blir battre.
Pa tal om vin sa blir det lugnt idag. Vi ska vila upp och oss till imorgon. Da ar det party har pa Phi phi vill jag lova. AWESOMEEEEEE!!! 

Det finns sa mycket att skriva och beratta. Det hander sa mycket sjuka saker. Och vi tjejer ar ett awesome gang. Kommer superbra overens och kan prata nastan lite for detaljerat om saker med varanda. Men det ar nice.

Bilder kommer snart. God jul, Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0