fina dagar

vilka fantastiska dagar jag har haft.
gick alldelses för fort över.
nu är vi tillbaka till "verkligeheten", som alla uttrycker sig. även jag

Nattis åker till London imorgon. borta ett år.
har inte riktigt fattat de än.
ska till henne imorgon och vinka av henne. kanske inser då.
men snart snart kommer jag till dig gumman.


som jag skrev i inlägget innan så gjorde jag en spontantripp i mellandagarna.
till stockholm.
det blev mycket sushi, bad, lek med kusiner, hälsa på gamla godingar, festande, house musik och brorsan.

åker tillbaka den 14:e. får låna Malenas lägenhet på St Eriksplan en vecka. underbart


Jag, fanni och patrik.
(gjorde så för att fanny inte skulle hata mig för all evighet haha)
ända bilden från sthlm.
Försöker lägga upp lite bilder på Facebook från diverse andra tillställningar från senaste. men facebook ogillar mig idag. får ta de senare.



Hoppas alla har haft en bra början hittills på detta år.
puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0