njuter.

oh, jag har det så bra. jag trivs så.
känner verkligen mig som hemma här.
vill inte åka hem. eller jo.. till robban vill jag. annars kan det kvitta!

imorgon ska jag fixa lite. Möte på hornstull osv.
sedan ska jag på bio på kvällen, Avatar i 3D.
AVAAAATARRRR, som det skreks på Berns i lördags.

Min helg har varit så bra, så bra.
Utgång både fredag och lördag. Bananskalsglidning dirr!

(Sammanhängade inlägg?)

och vad är det med tacos egentligen? det första jag gjorde när jag kom upp var att köpa tacos. När jag kom hem till fanny så hade det gjorts tacos och när jag hade myskväll hemma hos brorsan gjordes det tacos.
Lite trött på det nu. Men det är ju så gott och funkar i alla lägen. Där har vi svaret!



cicciskor, fannyskor och lisaskor


Ska åka hem på onsdag. Men åker antagligen upp om en vecka igen.
dock kommer jag inte ha tillgång till egen lägenhet då. men men.. sthlm iaf.

Natti natt. Poss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0