självkänsla är själens kondition

"Står du med ett ben på gårdagen och det andra benet på imorgondagen så pissar du på IDAG."


Idag åkte jag och moster in på föreläsning i Örebro, med Mia Thörnblom.

Sjukt bra!
en 8 av 10

självkänsla, självförtroende, bekräftelser.
Och den ända personen vi kan förändra är oss själva.
Det har jag lärt mig idag.
Massor med bra saker som alla nån gång borde få höra.


Hemvägen i bilen så pratade jag och Anette om allt detta. Om våra egna svagheter och svagheter hos andra.
Personer som man inte "behöver" i sitt liv, och person som man behöver.
Men allt slutade med ett "tjaffs" om hur mycket man tjänar på EN föreläsning.
50.000 trodde Anette att Mia lätt tjänar?
kan detta stämma?

aja. helg imorgon.
Den starar i Örebro.
blir kul.




Kommentarer
Postat av: Jennfanuuubie

Jag behöver iallafall Lisanuuuubie i mitt liv!!!! <3

2010-01-29 @ 15:25:09
URL: http://bluue.blogg.se/
Postat av: lisa

alla behöver en liten nuuubie i sitt liv. du är min .. :)

2010-01-30 @ 19:50:40
URL: http://lisaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0