we will rock you

hemkommen till degerfors.
men inte bitter för det.. inte nu längre iaf.
fick en otroligt bra "start" på denna hemkomst.

åkte till uniflex imorse.
åkte sen till min saknade och mysiga robban.
när jag kom hem därifrån, trött och lite sjuk, så berättade pappa att han kunde fixa upp mig + en vän på gästlistan till valsverket ikväll.
"a night at the opera", en hyllning till Queen.

jag tackade ja. Drog med mig Natta.
vi surplade i oss några glas vin och drog dit.
utan några som helst höga förväntningar på kvällen.
MEN, så var det så fantastiskt bra!
kanske var just för att man inte hade de där förväntningarna, eller för att man inte hade slängt ut flera hundra spänn på en biljett... eller så vara det bara helt enkelt sjukt bra. tror alla som var där var nöjda med kvällen. verkade så iaf.
grymt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0