egentligen?



Robban. hur mår du egentligen?

Det är sent och runt min lampa som lyser i fönstret så har det blivit en samlingsplats för flygande insekter.
Har haft mina tjejer här. Jennifer åkte precis, vi satt på trappen och pratade en stud innan hon åkte. Jag frågade henne hur hennes ideal kille ser ut, egentligen? Lilla Jennifer..
Det var hon som ringde och väckte mig imorse, hon som hjälpte mig att kolla oljan, hon som tog insiativet att sätta en plastpåse över mitt hår, satt kvar och åt med mig på "fiket" trotts mangoraja överallt, hon som  
väntar på mig även fast hon egentligen vill att jag ska vara marschfärdig dirr.
Varför ska ens HON behöva leta efter en kille?
gift dig med mig annars gumman. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0