put a ring on it

Sitter och har tårar i ögon fortfarande efter Prins Daniels tal.
Så bra, så fint. åh.
det ändrade hela min bild utav honom. Störde mig på hans stela sett och det trista minspel han alltid har. och så är han lik Robet i boxer reklamen också. men nu älskar jag våran nyblivna prins.

Hur slutade min lördag såhär?
Har inte varit det minsta intresserad utav bröllopet.
Men min dag har bara bestått utav bröllop.
Bernhards fel. Jag har varit "barnvakt" åt han hela helgen. då blir det så.
mellan buset och promenaderna fick det bli bröllop. drinkar och mat till det också.

nu har jag pussat min goding godnatt.
han är underbar. oh. puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bröllopet var verkligen fint tycker jag.

2010-06-21 @ 11:37:27
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: lisa

Ja, det var jättefint faktiskt.

2010-06-21 @ 17:02:33
URL: http://lisaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0