Alexandre Desplat




jag har sagt, skrivit och tänkt det hundra gånger tidigare.
men jag vill verkligen lära mig att spela piano!!

jag hade en zynth på mitt rum när jag var liten.
vid den satt jag och plinkade och "skrev egna låtar" på.

men den, som allt annat, blev dammig och den är nog skrotad idag.
synd. jag hade en lite tanke när jag satt där och spelade att en dag så skulle jag bli en känd synthare!


nu har jag en ny dröm.
jag ser ett vitt, stoort vackert piano framför mig.
villa med havsutsickt och en fin karl som kan lära mig spela de allra vackraste tonerna!


äh.. tyst med mig själv. go-natt


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej!

klart att du ska drömma!!!!! :=)))

En vacker dag slår allt in. Jag lovar! :=) Fast det kan ta lite tid...men det är det vä värt...



Kraaaaam

2010-03-04 @ 08:45:27
Postat av: lisa

hei sara! ja absolut.. drömma måste man ju få göra. sen kan man ju bara hoppas på att det en dag slår in ;)



kram

2010-03-04 @ 11:44:32
URL: http://lisaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0