det är inte så himla lätt..



..att heta Major och vara kastrerad. Plus att man ska ha en dumstrut runt halsen.
fasna i styren och vara lite droggy efter piller.
men söt äru.

idag har jag;
1. gått till kommunhuset, fram och tillbaka.
2. postat brev till polisstyrelsen
3. städat 2-3 timmar
4. gått ut till stallet (ca4-5 km)
5. Mockat skit åt tre skitar, ridigt (barbacka) osv.
6. Tränat intervallpass i valla.

Visst, var punkt 1-6 jävligt jobbiga att läsa.
vem fan bryr sig liksom? jag typ.
detta är mina sex styckten bra-jobbat-idag-lisa-punkter.


nu kan jag sömna gött ;)

PS. om en månad kommer nattis hem. och ca en vecka efter det kommer Callas fölunge. jag kommer bo i halmen DS.


Kommentarer
Postat av: Cissi

Hihiii Du skriver så himla roligt och bra!!!! gillar det!



Kram

2010-03-17 @ 08:10:51
Postat av: lisa

Tack så mycket cissi! kul att du tycker det :)



/kram L

2010-03-17 @ 10:37:28
URL: http://lisaaronsson.blogg.se/
Postat av: Nathalie

En måååånad. Kärlek. Nu ska ja ringa mamsi! :D håll tummarna.

2010-03-17 @ 13:36:26
Postat av: lisa

lovliiiiie. <3

2010-03-17 @ 15:46:23
URL: http://lisaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0