jag förstår inte



nej det gör jag inte. jag förstår inte hur jag tänkte när jag tog den här bilden tidigare idag?
alltså.. det skriker ju fjortis om den!
hur tänkte jag? vad ville jag bevisa med den?
"Här är jag, hurtig och snygg innan promenad" (?)
Är ju för det första inte speciellt snygg, kanske om jag hade haft lite idomin på läpparna. då.

lite kul att analysera sina egna bilder.
måste börja fota lite med min kamera också. systemi alltså.

imorgon kanske. jag längtar tills imorgon.
jag ska till stallet då. det är så mycket roligare nu när det är fint väder.
+ att jennifer kanske ska följa med.
jag sa att hon skulle tänka på saken. hoppas. iiih

Är det ingan annan som vill följa med mig och rida? kul med lite sällis ju :)


poooosss


Kommentarer
Postat av: fansi

haha kommer det en hetsuppdatering snart eller ;)

2010-03-23 @ 18:43:03
URL: http://fannyschultz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0