känner lite såhär..

att. jag har inte haft orken.
har samlat ihop till massa posekort.
toalettbilder, och bevis på jennifers sjuklighet.
men jag vet inte.. tror jag låter vissa saker får förbli lite hemlighetsstämplade.
kommer bli kul att titta tillbaka på.
jägarljunken och Y-front. Det är ord som kommer komma upp i mitt huvud varje gång jag tänker tillbaka på helgen som varit.





jag var en bortskämd snorunge i lördags.
fick det vita linnet från bilden ovan utav anette. och en ny plattis av min föräldrar.
otroligt tacksam och nöjd. men känner mig ändå hemsk.
skinnjackan köpte jag själv. 200:-.. H&M kärlek.


jag och tifa ho mig innan vi däckade till speedos och yfront.


jag och min vackra speedo.


Kommentarer
Postat av: jägarljunken

hahahahhahhahaha :-D

2010-03-17 @ 17:08:41
Postat av: lisa

;D lav ya jägis

2010-03-17 @ 21:36:10
URL: http://lisaaronsson.blogg.se/
Postat av: jägis

lav ya 2 nuuuubie

2010-03-23 @ 23:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0