thinking about you




jag bara plöjer igenom Norah jones skivor här hemma.
varenda låt, varenda textrad.
är det något jag skulle vilja ha på denna jord så är det en vacker sångröst.
jag sjöng i duschen igår.
jag sjöng, skrattade, sjöng, skrattade, sjöng, gav upp.


förresten, vad kul det är med lite drama.
speciellt att gotta sig i andras. typ, sina vänners ;) för i mitt liv är det inte så mycket drama just nu.
skulle kanske behöva lite.
och en kärleksfull kram.

så nu vet ni. ge mig en vacker sångröst, lite drama och
en kärleksfull kram så är jag nöjd sen.
för ett litet tag iaf..


aja, söv gött..



Kommentarer
Postat av: Moa

Hej!

Var fixar du dina lösnaglar?



Kram Moa

2010-03-01 @ 09:22:08
Postat av: lisa

hej moa :)

jag använder vanliga lösnaglar som man kan köpa från Kicks, H&M osv. Depend, French look heter de.

kram

2010-03-01 @ 12:20:09
URL: http://lisaaronsson.blogg.se/
Postat av: "nuuuuubidramaqueen" ;)

believe me darling, drama är inte så jävla coolt! hahahahahhahaha

2010-03-02 @ 22:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0