dolar





När jag var i london fick mitt rum lite uppfräschning. Målades och lades vitt trägolv. så nu ska lite nytt in. Mamma, pappa och jag tog en sväng till örebro idag. Självklart var tv-bänken som jag ville ha slut. kommer in imorgon. Så tvn vi köpte får stå på mina levenade blommor-kartonger sålänge. En lampa följde med. Och imorgon ska jag stryka gardiner och hänga upp.

fan. kan de sluta visa chokladreklamer på tv.
vill ha cholkad nuuu. ska gå ut och kolla om vi har några kakor kvar.
kakor med chokladbitar i.
möms möms



Kommentarer
Postat av: fanny

haha. ja men gu det är ju så himla jobbigt. speciellt om man typ cyklar, och är lite anfådd också. då kan det antingen bli ett jättehögt HEJ eller så blir det att man typ väser ur sig. go du :)

2010-05-13 @ 18:14:19
URL: http://fannyschultz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0