en bärs, inte mer



Slänger in en tråkig bild. Eftersom jag haft en tråkig helg.
Nej, inte tråkig. Abasolut inte! Men jag har betett mig mer vuxet och ansvarstagande än vad jag brukar göra (vilket iofs är ganska tråkigt).
I fredags fotade jag en bäbismage. Sen åkte jag till stallet, blev tuttad på fingret av ett bäsisföl.
Soffan hemma hos mormor, med en varsin bärs. Vi skrek på degerfors fotbollsspelare att de skulle göra mål. Hördes nog inte igenom tvn.
Lördagen fixade jag i mitt rum. inte klart än, men på god väg.
gjorde matlåda (tillagade förövrigt en supergod köttfärssås. ibland så)

Sen har jag bara jobbat.
så jävla gött.
Igår kunda man vara ute hela dagen. Inte idag dock. Men vi hade mysigt iaf.

Ikväll blir det Jennifer x2 och en skräckis. awesome.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0