från lera upp till nästoppen till svir i Örebro







Bilder från igår. Mys på brygga med musik, bra människor och rosévin.
Blev en spontantripp till Örebro.
När jag stod i stallet med lera över halva mig. nån gång då slog det mig att jag skulle åka.
Ritz och hoffmaestro (har ju aldrig sett dem förut liksom).
Sånna spontankvällar blir alltid bäst.
Sen såg jag och Michelle även till att inte betala något från våra egna plånböcker.
Då blir ännu bättre.

Men i helgen ska vi slösa. Jag och Michelle. eller iaf jag.. åt henne.
Imorgon drar jag in och så ska vi fira.
Lördag är det jag som står för notan.
Det blir min present från mig.
Bio, käka ute, drink osv.
och om jag lever på söndag så åker jag hem då.

Ha en bra helg. Love L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0