Det är Robin Hood jag vill ha

Idag köpte jag blommor. Satte fast dem på pakethållaren och cyklade ut till högberg.
I väskan låg en nyköpt burk/skål med lock, full med godis.
Detta var till min älskade Anki. Hon fyller 25 idag (egentligen inte, men man säger så om födelsedagsbarnet i fråga börjar närma sig 40-strecket, hehe).
Vi fikade och drack saft.
Sen red jag upp till ridbanan på Robin Hood. Gick så sjukt bra idag. Coldplay i öronen och en duktig häst får mig att må superbra. Det gick så lätt att trampa hem igen på cykeln.
om sanningen ska fram så mimade jag till musiken samtidigt och låtsades att jag sjöng låten på riktigt.
Är man ensam på grusvägarna så är det okej att göra så. Å till och med mobilposa lite är ok.
sånt skulle jag aldrig göra mitt på stan. Även fast jag skulle vilja ibland..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0