snart slut på detta tramseri



Gud vad det ska hållas på!! Är det bara för att jag är brud? Tror det. Ändå är jag ingen brudig brud, om jag får säga det själv. Men det är ju så mycket att fixa, och packa, och krämer, och kläder, o jag går upp i taket om det saknas något eller om det inte funkar enligt mina planer. Jag har resfeber. Det är en vecka kvar och jag börjar redan bli stressad. Jag testpackar just nu förstår ni. Vrider och vänder på varenda klädesplagg för att få de att ta såndan liten plats i väskan som möjligt. Och förut idag var jag på apoteket och shoppade upp flera hundra. Mediciner, solskyddsfaktorer, våtservetter. 
Så jag kanske är lite väl brudig ändå? Är ju i alla fall inte den där coola typen som degar fram till sista kvällen innan en gammal ryggsäck åker fram, packar ner det nödvändigaste. Sen pass och pengar. Klart. Men så världsvan kanske jag blir en vacker dag. För pallar fan inte med sånt här.
 Men snart är det sluta på detta. Detta tjat och stresseri. Om en vecka påbörjar jag min resa i lugn och harmoni.
So long, fuckers


Kommentarer
Postat av: C

hur länge ska du vara borta då? :D härligt

2010-12-03 @ 07:52:13
Postat av: lisa

C! Vet inte riktigt än hur länge jag blir borta? Ska vara en månad i Thailand i alla fall. Sen resa vidare, australien osv :) Pengarna får bestämma när jag kommer hem ;)

2010-12-03 @ 11:59:52
URL: http://lisaaronsson.blogg.se/
Postat av: C

oki, vilka reser du med då? :)

2010-12-06 @ 14:21:49
Postat av: lisa

Det är jag och tre tjejer till. Sen så möter vi upp en femte i thailand. Jag, Nathalie östberg, sofie book och sofia hagtröm är gänget som åker från arlanda idag iaf :)

2010-12-06 @ 18:06:49
URL: http://lisaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0