Can you lie next to her and give her your heart, your heart?



och denna ansiktsbok, den är fan på gott och ont ibland alltså. För det mesta älskar jag den. Tycker att den är helt genialisk. Den som inte har en egen profil där är liksom inte helt rätt i tiden. Men alltför många har ett för stort kli i fingrarna. Aja.. underhållande är det ju. Men vissa saker alltså, vissa människor. Fram mät bara. Va inte rädd där nö. Och så finns det ju andra saker.. som man inte borde skriva där. Oså har vi mig, nattugglan, som sitter här med stora ögon. Jag borde sova. Jobbar inte imorgon. Men ska ta vara på dagen på bästa sätt. Suga energi ur mina människo & - djurvänner.


Mumford & Sons - White Blank Page.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0