härliga päron

Jag ska ta en lååång varmdusch, säger jag och sneglar mot pappa. Pappa säger att jag ska sluta att titta på honom och istället titta på isbjörnarna, som det är så synd om för att deras is smälter. (Medans jag duschar dåra.)
Jag sätter på mig min nya jacka som jag köpte idag, säger givetvis det lite extra högt och sneglar mot pappa. Som i sin tur undrar om jag ska ha på mig den på julafton (när jag är i thailand alltså). Piken!
 
Haha. Älskar att snegla mot pappa, för jag vet exakt vilka kommentarer som ploppar ut. Jag och brorsan brukar ha jätteroligt åt detta. lovli dädi.

-----
Idag har jag; Sett en död älg. Jobbat åtta timmar. Varit i örebro. Shoppat (lite). Lunchat. Cyklat 6km i lera. Fått lön. Mockat. Packat hö. Ridit (glopperade barbacka i skogen medans regnet piskade mig i ögonen). Duschat.
OCH nu sitter jag med ett glas mjölk och varma mackor, endast iförd morgonrock. Jävligt värt.



Nu kommer mamma också och går mannekäng för mig. Det här kan bli roligt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0