take a look around

Helloween igår & jag var lugn som en filbunke. Det blev kvällsmat från spicy wok, chip, julmust och choklad. Förra året var det lite annat. Då var jag i Stockholm hos Brorsan, vi var på hans jobb i gamla stan där det var vinutlottning och vi vann 7 flaskor. Sen åkte jag till Fanny. Det var då vi träffade vi Filip med de svarta vingarna som tog med oss till White room. Där Fanny såg Frank för första gången. Och vid fem på morgonen åkte vi till slussen för att käka mc donalds.
Dock ändå värt att inte vakna upp bakfull idag. Och bara för att jag satt hemma framför tvn igår så fick jag se Så mycket bättre, som var fantastiskt bra. Thomas Di Leva uppvaktades med hans låtar, tolkade efter andra artister.
 Jag skulle vilja träffa Tomas, han verkar underbar!

"Ibland känner man bara för att klä på sig det som ändast fantasin tillåter. Men ibland vill man bara ta på sig ett par jeans och åkta ner till kiosken och köpa glass". - Thomas Di Leva.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0