två månader, exakt

Nu har jag ställt om mig igen. Nu känns det bättre, att sitta här i flickrummet, lyssna på Alexandre Desplat och njuta av att jag faktiskt har haft en riktigt bra dag här hemma i Degerfors.
Bernhard blev så glad att han börja yla när vi sågs. Vid boxdörren i stallet stod en blomma samt champange och väntade på mig. "Grattis Lisa på födelsedagen. Du är bäst. Kram Robin" - Stod det på kortet. Bra jävla häst jag har va?
Vi tog en långritt i skogen. Det var så vackert ute idag så jag var tvungen att ta upp mobilen och fota. Vilket var ett stort hån mot moder natur. Så imorgon tar jag med mig systemen på hästrygga!

klockan börjar ticka iväg,
Ska lägga mig och kolla på Elvis i glada Hudik på svt play.
Himla bra. Kolla bara in vinjetten med alla fantastiska människor liksom.
gonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0