Min lilla stockholmstös

Efter röstningen idag så åkte ja hem till mormor, där förövrigt mina mostrar, kusiner och mamma befann sig.
Jag körde en liten partydödare och började ropa SD! SD!SD!
(Som givetvis var ett skämt)
Men min yngsta kusin Klara, 7år, reagerade och sa att SD ska man inte rösta på eftersom det är Hitlers parti.

Moster - Klara, är du kär i någon?
Klara - Hm, näääe. Men jag har funderat på det där. Jag vill inte bo ihop med någon kille, men jag vill heller inte vara ensam. Såååå... jag funderar på att skaffa mig en hund, och en apa.

Klara - Lisa, finns det mycket idegran här i Degerfors?
Jag - Eeeeh.. öh. Vad saru?
Klara - Ja.. idegran. Finns det här?
Jag vänder mig om till Anette som ser ut som ett frågetecken hon också. Hon fick helt enkelt ta över svaret på den frågan. Det blev nånting i stil med "heheh.. eh nej.. det finns nog inte så mycket, tror jag".
Klara, 7 år. KUNG!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0