och vad hände där lixom






Nightshift. Fan, jag som inte skulle. dricka. denna. helg.
Men det var rätt värt ändå.
Det är härligt för människorna på krogen blir plötsligt väldigt ärliga och rakt på sak.
Det blev en del påhopp om min "nya" hårfärg. Blont, brunt? Brunt eller blont. Danne tyckte rött igen. Men ne.
Oså träffade jag mitt underbara ex thomas. Fick nästan en tår i ögat. Så häppi blev jag.
Men nu har vi styrt en dejt ihop. I göteborg. jag, thomas och thomas pojkvän.
kanske låter konstigt. men det är det inte. Jag ser fram emot det jättemycket. Oh, thomas. bästa bästa!

Vid fyra inatt så ringde förresten någon på ringklockan här hemma. Men ingen där. Om denna någon skojade med mig så var det inte roligt. Iaf inte för en ensam tjej som faktiskt är lite mörkrädd. ocoolt.


Nästa helg blir det Stockholm. Fifan vad bra. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0