Det är Robin Hood jag vill ha

Michaela Folkesson lånade mig som hårmodell till sitt projektarbete. Och då lånade jag henne tillbaka. Jag behövde någon som ville knäppa lite fina bilder på mig och "Robban".

 

Robin är en gammal gubbbe nu. 24 år. En riktig livsnjutare. Jag kallar honom "gullit mulli" vissa kallar honom "tjock" (hatar de ordvalet). Han är en livsnjutare helt enkelt. Han är också underbar på alla sätt och vis. Men detta kan tyvärr bli våran sista höst tillsammans. Jag hoppas verkligen inte det. För jag tycker om honom så mycket, lite för mycket. Fast, han skulle ju bli den mulligaste och gulligate hästängeln i hela hästhimmelriket, utan tvekan.

 

All kärlek till min vackra Robin Hood Z.

 

 

(Lite dumt att skriva detta inlägg med Ludovico Einaudi - Love is a mystery på i bakgrunden. Nej fy. Snyta sig och sova)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0