Fru Larsson & Jag.

Oså vidare till lite bilder från Fru Larssons kamera.
Hon är så bra, så glad att jag har henne.
Hon drar med mig på middagar med hennes familj/släkt, låter hennes pappa lära mig hur man buggar, samt tar med mig till inflyttningsfester i Karlstad så jag får komma ut och träffa lite nya härliga människor.
Vad skulle jag göra utan henne? Sitta inne och ruttna bort antagligen..


Degernäs herrgård



Dags för tävling..

Tror minsann att detta blev det förlorande laget. Synd hörreni, kicka ut Mirza nästa gång så vinner ni säkert.

The winners! En varsin öl var 1a pris, huuur bra??!!

Åh shit, snygga

Jag, mirza, Amanda och gutten Vegard

Blue Moooon

Skiner upp som en sol när skumpan dyker fram

Godisar


Kommentarer
Postat av: Amanda

Aronsson <3 Sicken tur jag har då som får vara din vän!! Du är så himla bra. Sushi-bra helt enkelt. Älskar våra äventyr! Och våra sushi njutningar givetvis.. Puss min fina.

2011-07-14 @ 03:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0