Fina människor.

Från mig till er.

Till alla er människor som den senaste tiden har skickat mail, ringt eller grabbat tag i mig ute. NI är helt underbara! Jag hoppas ni förstår att jag menar det jag säger/skriver - att jag blir oerhört tacksam och varm i hjärtat av era komplimanger. Finner knappt inga ord. Blir så glad! Jag behöver höra sånt, tror nog alla behöver det ibland. Så fortsätt med det och dela med er av era fina tankar och ord till andra människor därute. Sånt uppskattas nått så otroligt!

Ni vet, och jag vet, vilka ni är. TACK!


Kommentarer
Postat av: E

jag älskar din blogg, din stil o ditt utseende :D ska du till peace and love iår?

2011-06-28 @ 10:49:28
Postat av: lisa

ååh tack så mycket, vad glad jag blir!! Nej tyvärr, inget peace & love iår. Men däremot Putte i Parken i Karlskoga. Ska du dit?



Kram lisa

2011-06-28 @ 23:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0