"SOL, HÄRLIGT, VARMT"

Har varit en helt underbar vecka. Har spenderat varenda dag, varenda natt, varenda skratt tillsammans med min fina vän Amanda. Vi har varit ett fantastiskt team som har haft det liiite för bra den här veckan. Livnjutare som har ätit massa god mat, åkt limo, varit berusade och dansat oss nyktra igen.


Måndag och mys hos Amanda.

Onsdag, grillkväll hos Amanda på hyttvägens grill och bar.

Natta.

amanda och martin

Nattis hugger in

Jag och A drack massa whiskey och käkade vitpepparkorn för att förhindra att bli magsjuka.


Käkat sushi, tre gånger.

Haft två lyckade utekvällar. Här är vi i Örebro och käkar middag och laddar upp inför kvällen

Vi satt på Amandas systers balkong, drack vin och njöt. Sen gick vi till Strömpis.
Vi öste sönder vipen och hade roligare än någonsin, ha 

Efter strömpis blev det lite fyllemat och bubbel, lax och sallad, inga kolhydrater haha.

Ville vi åka i den vita limon hem?

Eller den svarta?

Den svarta blev det.

Göööör'han då

Söndag. Bakis hemma i soffan.

Pizza och choklad of course


Jobbigt att sova själv inatt faktiskt. Veckan har varit mer än värd. Imorgon drar Amanda till Norge och jag fortsätter vardagen här hemma. Men jag ska se till att göra veckan bra. Stockholm till helgen kanske?

//lisa



Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag blir glad ända in i själen! "TOM JONES"

2011-06-06 @ 02:39:38
Postat av: Lisa

Var det där en inbjudan eller? ;)

Bra helg/vecka, tack för det vännen!

2011-06-06 @ 13:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0