I Fredags kikade vi på när Patrik Werner's DIF slog Hammarby borta. Jag skrek, och nattis skrek för att jag skrek.
De obligatoriska chipsen och chokladen var givetvis närvarande.

I halvlek gick vi ut och fotade...

...snigelspööör.

Så blev det lördag och jag jobbade 15.30 - 23. Sen blev det söndag och jag jobbade 08-23. Så jag fick aldrig träffa min mamma. Men jag gorde i alla fall en morsdag-tårta på jobbet till en mor.

Träffade stor-gos och lill-gos

Så liten.


Måndag idag. Tänkte att jag skulle börja veckan med att utmana mig själv. Jag ska ha en nyttighetsvecka.
Eller ja, ingen skräpmat eller godis från mån-tors.
Dock så åt jag pizza till frukost. JA, det är väl skräpmat. Men samtidigt så är det ju som en macka (?). Bröd, ost, kebab (istället för skinka), sås (istället för smör).
Nee, jag ger upp.. jag är sämst på att vara nyttig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0