Mobilbilder från resan

Hittade, som jag skrev förut, ett videoklipp från den mobil jag hade med mig under resan.
Nu har jag även kollat igenom lite mobilbilder också.
Dåliga, men lite roliga ögonblicksbilder som värmer i mitt hjärta i alla fall.


Beställde in lite glass


Faktiskt helt sjukt. Tar upp mobilen för att fota utsikten från solstolen, när jag senare kollar på bilden så har en mans kropp ploppat upp och "förstört" halva bilden. spooky


Första kvällen på Carpe Diem (som senare kom att bli vårat favoritställe). Dan före dopparedan. Vi gick dit och planen var att vi skulle hålla oss nyktra denna kväll. Men när jag kom dit, satte mig vid bordet på den vita stranden, hörde vågorna stå in alldeles intill och DJ-Adam spelade låtar som fick mig att må så bra. Så bra att jag inte ens visste att en människa kunde känna en sådan lycka. Då tog jag förnuftet till fånga och beställde in vitt vin till mig och alla brudarna.


Katten som vi döpte till "Håkan". Dock visade det sig senare att "Håkan" var gravid.


Bästa thaimaten finns på Papaya


Världens godaste sushi hittar man i Patong


Natta med en drink på Fantasy.


En tunnel som byggdes under vietnamkriget. Ser fan stor ut på bilden dock.


Shoppingcenter i Malaysia. Awesome!!


Grymt uteställe i Australien.


Australiens nationaldag.


Ozzy kör fire show på carpe


Nån tjej från australien, "the big boss", och Ida.
Ida hade precis anlänt till Phi phi island, thailand, och hon kom in i vårat lilla gäng samma dag som hon kom. Här var hon, jag och sofia ute på nattäventyr. Sjöng thaisånger, spelade gitarr, drack buckets och skaffade oss fina minnen för livet.


Jag blev dålig. Men som tur var så hade jag de finaste vännerna som rusade hem till hotellrummet och tog mig över deras axlar till lasarettet. De gick även och köpte massa mat, dricka och frukt till en sjukt tacksam Lisa. Guld värda.

Jag och Sofia hittade en Reagge bar på Koh samui. Vi fann även nya vänner, Dede och Xie.




Sista timmarna på Phi phi innan det var dags att hoppa på färjan och påbörja resan mot sverige.
Jag valde att strunta i att pressa på stranden och spendera tiden med våra vänner från carpe diem istället.
Jag köpte med mig massvis med mat och knallade upp till djungeln och väckte dem.
Fick med mig presenter och jag började känna hur den jobbiga klumpen i halsen växte fram.
Lämnade inte bara en underbar paradisö den dagen, utan även massa underbara människor som jag hoppas av hela mitt hjärta att jag får träffa snart igen. Förhoppningsvis redan i december :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0