awesome helg


I fredags, Nattis har intagit en perfekt position i soffan.
Efter en jobbvecka så får man ligga så. Vi grillade lite också. Jag drack vin. Sen blev det choklad & film i gottan.

Lördag. Jag drog in till Michelle i Örebro. Könan fyllde faktiskt 21 (dock på söndan, men vi firade lite innan).
Rosé, balkonghäng och uppladdningen är igång

Gött att jag köpte med mig en falska rosé till Michelle, visade sig senare att hon hade tre likadana flaskor i kylskåpet. Men jag vet ju vad hon gillar i alla fall :)


Vi drog på VIP-kväll. Frimis bjöd på buffé & rosé. Blev riktigt lyckat!
Här sitter sofie och väntar på att kön bakom henne ska bli kortare.

Michan och jag. Vid tovlsnåret drog vi vidare till Strömpis, och jag blev bjuden på mer rosé, som att jag behövde det liksom.

ååh, älskar söndagsmornar. Bakis och ångestdagen nr 1.

Drog hem till Degen igen. Anette fick ta hand om mig, ge mig mat och orka lyssna på gårdagens skvaller.
Sen blev det massa chips hemma hos Nattis.

Detta gör söndagar lite mer värda. + en skräckis.


Blev hur som helst en grym helg, med lite förmycket rosé och räkost. Idag är det måndag, och en ny vecka har tagit fart, jag ska se till att göra den minst lika bra. Fast hålla mig borta från rosévinet dåra.


Kommentarer
Postat av: Michelle

Ååååh underbara helg, kom tillbaka så gör vi om det :) <3

2011-05-31 @ 16:10:34
Postat av: lisa

Ja eller huuur. Känner att en sådan helg tar jag gärna i repris snart igen, puss

2011-05-31 @ 21:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0