-

Kom på mig själv, på min lediga dag i lördags, att jag satt vid frukostbordet iförd morgonrock och löste korsord i KT, drack kaffe samt lyssnade på city radion. Varför beter jag mig som ett vuxet miffo? Är det bara för att jag fyllde 21 för några veckor sen. Eller vad är det som händer? Anyway, slog igen tidningen och ringde Amanda Larsson, i ren panik. - "Jag hänger med till Karlstad. Fixar systemt nu. Vad ska vi ha?!"  (Hade egentligen tänkt att stanna hemma för att vila upp mig, "ladda batterierna". Haha åhnej.)
Blev i alla fall en lyckad kväll i KD, as usual. Infyttningsfest och månen. Hotell romstad.


Jag hittade Triumf på månen och kamerakvinnan hittade oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0