boriiiing

Har varit så himla ledig idag. Helt värdelöst. Sjukt tråkigt.
Hade sett fram emot en badmintonmatch idag, men fick avboka tiden i brist på folk. Verkligen ALLA var upptagna. Hallå, jag är ju ledig. Ni får ju liksom släppa allt ni har då och hänga med mig så jag slipper avlida av tristessdöden.
Men aja..  detta fick jag roa mig med istället..


Druckit kaffi och läst tidningen x3

Städat och myst med major. Han ser så snäll och beskedlig ut här..

.. men skenet bedrar när jag fick se att han varit och snott min sko och använde den sedan som huvudkudde.

Varit i stallet x2


Himlans bra med djur. De kan liksom inget val om de vill hänga med mig eller inte. De bara är där och ser gulliga ut. Samt håller mig vid liv, så att jag inte avlider av tristess som sagt.


Wikipedia - Tristess upplevs vid avsaknad av stimulans. Tristess är inte självt ett mentalt tillstånd men kan orsakas av speciella mentala tillstånd. Tristess kan vara en synonym för uttråkad eller liknande. Kan slutligen leda till försämrad mental kapacitet och även död.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0