Jag &Bernhard.



Jag, Bernhard och det största vinglaset jag kunde hitta ikväll.
Jag har en riktig ful-dag idag. När jag anlände till jobbet imorse så frågade dem ifall jag hade druckit sprit igår. Såg spritsvullen ut. Dock så hade jag inte gjort de, tyvärr. Jag såg bara naturligt vidrig och trött ut.

Mamma och pappa åkte till Stockholm idag för att unna o götta sig hela helgen. Så jag fick ställa upp som hundvakt. Jag kan eventuellt vara den sämsta hundvakterskan ever eftersom jag lämnar honom vidare till min moster imorgon eftermiddag. Ska på kräftskiva i Karlstad (ofint att tacka nej liksom). Men jag åker hem på kvällen och myser ner mig med min fina man.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0