London


Din semester börjar på Skavsta flygplats i Baren. Så du vet.

Jag och Nattis är tillbaka i London, iiiih

Pubrunda i Clapham

Amanda var i sitt esse

Gruppbild

Tittut

I sitt esse vare ja

Sådär lyckad guppbild

Karro vid frukosten

Mot oxford och shopping

Hyde park

Middag

Sjukaste. Träffade på Johannes på nån gata någonstans i London. Hej hej captain

shottar

och drinkar

och discokulor


Rosé i starbucksmugg

Mändy och jag förkrökar.

Vi hittade kostymnissar med slipsarna jättehårt åtdragna. Men champange fick vi. Tack tack

Sa hejdå till vakten. Efter mycket om och men så lyckades vi hitta den lilla mjuka bumullstussen inuti honom. Den fanns där! Här är jag med en diva från sverige som hade bosatt sig i London för att finna lyckan.

Bruds in a cab

Hej då london. Vi kommer tillbaka..

Kommentarer
Postat av: Hanna Svensson

lisa!! när var du i london? jag var där 17-20 sep. Vi måste nästan varit där samtidigt?? puss och kraaaam Hanna!!

2011-09-27 @ 20:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0