-






Visiten i Stockholm blev himlans bra, as usual.
Snodde liten bilder från min eminenta vän Fanny Schultz, som jag spenderade lördagen med. Och lite söndagen. Men eftersom Degerfors mötte Hammarby på hemmaplan var jag så lilla tvungen att tidigt sätta mig på tåget hem. Jag var ett vrak. Det syntes tydligen också. För det fick jag minsann höra. Av bajare. Men de var trevliga. Taggade och onyktra. Jag blev illamående utav stanken från Kir-flaskan. Men jag log ändå. Klämde fram ett skratt. Mådde ännu sämre.
Men ändå värt att få stå bredvid Sara, den stoltaste flickvännen i världen vid det tillfället, som delade ut slängkyssar till pojkvännen och tremålsskytten Peter Samuelsson under matchens gång. Fint!

På lördag drar jag och brudarna till London.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0